Новини
На цій сторінці ви зможете слідкувати за цікавими подіями нашого шкільного життя.
"Подорожуємо Україною"
Нещодавно в нашій школі відбулося засідання Інтелектуального клубу третьокласників з теми "Подорожуємо Україною" (класний керівник Гурська Л.В.). На якому із захистом своїх проектів виступали: Горобець Віра і Тригуб Юля "Найбільші міста України"; чудово провів подорож історичними місцями Богдан Зубрицький, розповівши про відомі замки України; Ліза Московчук і Ліза Романсова доповіли про господарство України, Віталіна Ждимора і Даша Костельнюк зацікавили розповідями про корисні копалини. Захоплюючою була заочна подорож Україною учнів 3 класу.
Любіть Україну!
У всiх людей одна святиня,
Куди не глянь, де не спитай,
Рiднiша їм своя пустиня,
Анiж земний в чужинi рай.
Їм красить все їх рiдний край.
Нема без кореня рослини,
А нас, людей, без Батькiвщини.
М. Чернявський
Наступність у роботі ДНЗ та початкової школи
Згідно плану заходів щодо перспективності та наступності у роботі ДНЗ «Дзвіночок» та вчителів початкових класів СЗШ І-ІІІ ст. № 5 м. Гайсин 25 січня 2018р. вихователі старших груп разом з методистом Маковецькою Г.П. були запрошені на відкритий урок з математики в перший клас. Вчитель Мосійчук Н.М. провела урок за мотивами казки «Гуси-лебеді». В ході обговорення було відзначено гарну підготовку учнів, їх активність на уроці та самостійність під час виконання завдань.
Трагічний марш Голокосту
Це Голокост – всього одне лиш слово,
Та його сенс – пекучий болі жар,
Вбивали всіх!.. старого і малого,
І мало хто життя порятував.
Патріотичний урок «День Соборності України»
Я - не просто українець!
Я - великий патріот!
Я люблю, як тата й маму,
Український весь народ.
"Виховання на цінностях"
З метою опрацювати і поглибити знання з концепції НОВОЇ ШКОЛИ, проаналізувати роботу класних керівників за І семестр 11.01.2018 відбулося засідання методичного об'єднання класних керівників (керівник МО Романенко О.В.), на яке були запрошені вчителі-предметники, адміністрація школи та практичний психолог. Присутні обговорювали такі питання: проблема етики спілкування вчителя з учнями; шляхи подолання поганої успішності здобувачів знань; форми роботи з обдарованою молоддю.